Klubmodul henter siden
Brugerbetaling jolle, forår 2017
Tilmeldingsfrist er overskredet
Til sejlere uden egen jolle (hvilket omfatter langt de fleste) stiller klubben sin flåde af Optimister til rådighed for træning. Sejlere, der sejler Feva eller Zoom8 i klubjolle, skal også indbetale for brug af disse joller.

Betalingen omfatter forårssæsonen indtil vi slutter træningen ultimo juni 2017 og dækker anvendelse af jolle under træning.

Tilmelding og betaling her er obligatorisk, hvis ikke man har egen jolle. Vi anbefaler ikke køb af egen jolle før tidligst til sæson 2. Egen jolle koster typisk ca. kr. 2.500,- årligt i pladsleje på jollepladsen samt forsikring, udover vedligehold og anskaffelse.

Denne brugerbetaling er ikke til en individuel jolle, men betaling til en pulje, idet vi specielt i starten ikke altid har alle sejlere i hver sin båd, men i stedet bytter på vandet, afhængigt af vejret. Medbringer du egen jolle, og dermed ikke betaler til puljen, skal egen jolle indgå i rotationen.

Vi beder om betaling her senest 20/4 2017.
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist