Klubmodul henter siden
Skovser Cup 2015
Tilmeldingsfrist er overskredet
Invitation til Skovser Cup - 13. juni 2015

Skovshoved Sejlklub har de sidste 25 år afholdt Skovser Cup, et ungdomsstævne for jolleklasser. I år indbyder vi Opti A, B og C samt Laser.

Voksne Laser-sejlere er også velkomne!

Stævnet sejles fra Skovshoved Havn lørdag d. 13. juni. Der vil blive udlagt separate baner for Opti A/Laser, Opti B og Opti C.

Skovshoved Sejlklub stiller en træner til rådighed for Opti C-feltet med henblik på at hjælpe alle rundt på banen for en god oplevelse. Følgebåde med trænere og andre supportfunktioner er velkomne og kan søsættes fra slæbestedet mellem kl. 7:30 og 9:00 på dagen.

Efter dagens sejladser byder vi på frugt og saft til alle sejlere. C-sejlere vil spise frokost på land. Øvrige klasser sejler dagen igennem. Sidste start vil ske inden kl. 16:30 for alle klasser.

Der vil være flere lodtrækningspræmier der udtrækkes i én pulje blandt tilmeldte sejlere i klasserne Opti A, B og C.
Tilmeldingsfristen er 8. juni og startgebyret er kr. 150,- for alle klasser. Tilmelding efter 8. juni vil være mulig mod et tillæg på kr. 100,- i administrationsgebyr der skal betales sammen med startgebyret.

Skovshoved Havn er ombygget i vinteren 2014/15 og byder nu på særdeles gode jollefaciliteter, med et kæmpe slæbested kun for sejljoller samt en meget stor jolle-ø. Kapaciteten på slæbestedet er således meget stor.

Du tilmelder dig, ved at logge ind på denne side med dit login, udfylde ekstra felterne herunder og betale startgebyret.

Hvis du tidligere har været logget på denne side skal du logge ind med det brugernavn og password du selv har valgt til dette system.

Hvis du ikke har været logget på denne side, skal du oprette en profil og udfylde alle felter, markeret med rød stjerne, hvorefter du kan tilmelde dig.

Hvis der er problemer med dette, er du velkommen til at kontakte mail@skovshoved-sejlklub.dk, hvor du vil få hjælp hurtigt.
Tilmeldte
Tilmeldingsfrist