Leje af Optimist, nyere, for C-sejler
Tilmeldingsfrist er overskredet
Lej en nyere Opti hos SKS for hele sæsonen. Dette tilbud er kun til sejlere på C-holdet og i et begrænset antal. Jollen er sejlklar og med alt udstyr (pøs, paddel, mastesikring og træningssejl).

Det er særdeles gunstigt at leje en klubjolle sammenlignet med egen jolle. Lejeprisen på kr. 2.400,- pr. sæson inkluderer nemlig pladsleje på jollepladsen på havnen (kr. 800,- pr. sæson) samt forsikring (typisk kr. 1.200,- pr. sæson) hvorfor jollen er til rådighed for en meget beskeden sum, sammenlignet med egen jolle som alternativ.

Det er muligt at tilvælge en race-mast uden sejl, som man selv anskaffer. Sejlet kan tages videre med over til egen jolle på et senere tidspunkt. En race-mast gør det muligt at afmontere sejlet meget let, der rulles om bommen under transport til stævner.

Leje af race-mast koster kr. 1000,- pr sæson og vi har to typer. Mast og bom der passer til sejlere under 35 kg og en type der passer til vægt mellem 35 og 50kg. Klubriggen er også til lejers disposition.

Ønsker du at leje en klubjolle beder vi dig booke senest d. 20/4. Jollerne udleveres efter åbningsbrunch d. 23/4.

Jollen er til rådighed i den daglige træning, ved deltagelse i stævner og Stegelejr, men kan ikke fjernes fra havnen til anden brug, herunder i sommerhus etc.

20.05.2017
25.04.2017 kl. 08.00 - 28.09.2017 kl. 16.00